0,00

• 30
  • 31

Prašome pasirinkti datą

Pasiplaukiojimas po gražiausias įlankas ir paplūdimius

Kaina 65€

Atrask gražiausius Maltos paplūdimius, žydriausias įlankas su didžiausiu katamaranu ne tik Maltoje, bet ir visoje Europoje!

*Jeigu pasiplaukiojimą užsakote likus mažiau nei 48val iki kelionės pradžios – susisiekite su mumis, kad užtikrintume jūsų vietą laive.

Kelionės trukmė 6 valandos. Nuo balandžio 1 iki rugsėjo 30 startuojame 9:30 (rytinis plaukimas) arba 16:30 (vakarinis plaukimas), nuo spalio 1 iki kovo 31 kelionės pradžia – 10:30 iš TRIQ SAN GERALDU, SAN PAWL IL-BAĦAR SPB 3315: https://goo.gl/maps/Jf7Kz58urk74CLZQ7

Pasiplaukiojimo metu stosite 2 ar 3 skirtingose vietose, tinkamose maudynėms ir nardymui – ir tik pačiose geriausiose. Tiksli sustojimo vieta bus pasirinkta pagal dienos oro sąlygas ir vėjo kryptį, palikite tai kapitono rankose, bet kokiu atveju turėsite fantastišką dieną.

Galimos sustojimo vietos:
Comino salos lagūnos – Žydroji arba Kristalinė. Pirmoji – geriausia maudynių vieta krištolo skaidrumo vandenyje ir bene geriausia vieta paviršiniam nardymui su kauke. Kristalinė lagūna, apsupta stačių uolų, yra puiki vieta nardymui ar maudynėms urvuose ir aplink juos.
Ghajn Tuffieha įlanka vakarinėje Maltos pusėje. Tai gražiausi Maltos pliažai ir pamatyti juos iš jūros pusės yra nepakartojama patirtis, nes tikrasis Maltos grožis atsiveria iš jūros. Jei plauksime pro Tuffieha pliažą – stabtelsime pažiūrėti Popajaus kaimelio.
Jei vėjas pūs iš vakarų – aplankysime rytinę Maltos pusę ir Melliehos pliažą, tap pat Goze esančią Ramla įlanką, kur randasi gražiausias ir didžiausias raudonojo smėlio Gozo pliažas, kuriame kadaise buvo įkalintas keliautojas Odisėjas aprašytoje Homero „Odisėjoje”.

Laive yra vandens nusileidimo takas tiesiai į jūrą, baras, gultai, dušas ir kiti reikalingi patogumai praleisti patogiai dieną. Išalkusiems – BBQ užkandžiai (pasirinktinai, papildomas mokestis + 15€ asmeniui)

**kelionės salygas visada koreguoja jūra, tad kartais maršrutas gali keistis, palikite tai kapitono rankose.

Neįskaičiuota

BBQ pietūs

Atšaukimo sąlygos

Atsiliepimai

1. Raimondas

Vėlai vakare nusprendėme, kad kitą dieną būtų gerai plaukti laivu. Greitai peržiūrėjome esamus pasiūlymus, bet daugelis Jų buvo jau užimta. Neprarandant vilties nusprendėme paskambinti organizatoriams ir vis dėlto pasiekti norimo rezultato. Mindaugas su malonumu mums sutiko pagelbėti, padarė keletą skambučių pasitikslinti dėl vietos ir perskambino mums su džiugia žinia, kad galite ruoštis – rytoj plaukiate. Tuo pačiu kantriai laukė, kol tvarkėmes su banku, kol padarėme pavedimą. Dieną katamarane praleidome įspūdingai. Malonus aptarnavimas, skanūs pietūs, įspūdingi salos vaizdai, gaivus, skaidrus ir geras jūros vanduo – viskas kuo reikia trumpam atsipalaidavimui. Jautėme, kad esame svarbūs ir mumis yra rupinamasi. Taipogi pagelbėjo, kai sekančią dieną ieškojome automobilio. Mindaugas ir komanda ištikrųjų supranta žodžio Klientas reikšmę. Malonu buvo su Jumis bendradarbiauti. Gerų darbu ir daugybę patenkintų Klientų linki Raimis su šeima.

2. Gintautas (įsigijo produktą)

Netikėtai radome poilsismaltoje.lt ir labai maloniai nustebome. Praleidome kelias diena su gidu Mindaugu, apvažiavome ir buvome supažindinti su salomis išsamiai, paklausėm Mindaugo patarimo ir prasiplaukėme šiuo nuostabiu katamaranu po šiaurines Maltos salas. Labai geras laikas, laivas ir žinoma viduržemio jūra tiesog super!
    Rekomenduojam!

Prašome pasirinkti datą

Teirautis informacijos

Susiję pasiūlymai

Gaukite naujausius pasiūlymus el. paštu