0,00

Prašome pasirinkti datą

Maltos akcentai – privati kelionė su gidu po Maltos salą

Kaina nuo 95€

Individuali visos arba pusės dienos kelionė po Maltos salą. Lydimi profesionalaus gido pažinsite pagrindines salos įžymybes.

Aplankysime:

1. Valetą bei pagrindines jos įžymybes
    Jaukios gatvelės, didingos bažnyčios, net įvairiaspalviai balkonėliai – Maltos sostinė tiesiog alsuoja istorija! Ne veltui visas miestas – UNESCO paveldo objektas.
    Užsuksime į Šv. Jono Krikštytojo Katedrą – Maltos ordino riterių statytą krikščionybės tvirtumo simbolį (papildomai mokamas objektas – 15€ žmogui).
    Aplankysime ir viršutinius Barrakka sodus su plačiai atsiveriančia sostinės panorama, talpinančia didįjį uostą, o tolumoje – Tris Miestus – tvirtoves (Vittoriosa, Senglea ir Cospicua).
  2. Marsaxlokk žvejų miestelį
    Čia akys raibuliuoja nuo įvairiaspalvių žvejų laivelių luzzu bei tradicinių suvenyrų gausos. Netoliese bus galimybė išsimaudyti, o drąsiausiems – šokti nuo uolos.
  3. Dinglio klifus – stačiausius Maltos šlaitus
    Pasigrožėsime šia uolų didybe bei neaprėpiama jūros platuma.
  4. Mėlynąją grotą (Blue Grotto), kurią pasieksime laiveliu (papildomai mokamas objektas – 8€ žmogui).
    Tai magiška vieta, kur natūraliai susiformavusius urvus apšviečia ryškiai mėlynas jūros vanduo. Šioje vietoje bus galimybė papietauti.
  5. Mdiną – senąją Maltos sostinę, arba tylųjį miestą
    Tai apskritai seniausias salos miestas, o jo gynybiniai įtvirtinimai mena net Finikiečių laikus.
  6. Baziliką Mosta Rotunda – vieną didžiausių Europoje, kuri ypač žavi įspūdinguoju kupolu bei mena per Antrąjį pasaulinį karą nutikusį stebuklą, kai mišių metu artilerijos sviedinys, prakirtęs kupolą, nesprogo ir nieko nesužeidė.

! Programa preliminari – ją galima derinti atsižvelgiant į jūsų pageidavimus.

Kalendoriuje pasirinkite dieną, kada pageidaujate keliauti, asmenų skaičių, ir teprasideda jūsų Maltos pažinimas!

Turo kainynas kai grupėje yra:

1 asmuo – 250Eur
2 asmenys – 340Eur
3 asmenys – 360Eur
4 asmenys – 380Eur

Kai grupėje yra 5 ar daugiau asmenų – pateikiame individualų pasiūlymą.

Įskaičiuota

Privatus transportas
Licenzijuotas gidas
Gera nuotaika

Neįskaičiuota

Pietų sustojimas (daromas tik visos dienos kelionės metu)
Jei pasirinksite pusės dienos kelionę pietų sustojimas nedaromas
Įėjimas į mokamas lankytinas vietas pasirinktinai

Atsiliepimai

1. Edita Gečiauskienė (įsigijo produktą)

Keliavome po Maltą balandžio mėnesį, pabėgę nuo rutinos, nesibaigiančios žiemos Lietuvoje ir karo tvaiko….Oras ir nuotaika puikūs, nuostabi šalis, dvelkianti šiluma ir ramybe. Norėjome pažinti Maltą, todėl susiradome gidą Maltoje-Mindaugą. Ir labai džiaugėmės. Mindaugas aprodė mums visą salą, įnešė į mūsų kelionę daug įspūdžių, gerų emocijų, pažinimo džiaugsmo ir netgi ramybės. Nors iš pradžių norėjosi lėkti ir skubėti, bet Mindaugas spinduliavo ramybe, kuri vėliau aplankė ir mus. Viską spėjome, daug pamatėme ir netgi radome laiko kartu paragauti jūros gėrybių Mindaugo mėgstamame restorane. Rekomenduojame pasirinkti privatų turą su Mindaugu ir kartu mėgautis salos grožiu.

2. Jolanta (įsigijo produktą)

Malta nuostabi sala trumpai pažintinei kelionei, pakerinti savo gamtos grožiu, stulbinančia architektūra, Valetos, Mdinos išskirtinumu… visko nepaminėsi. Didžiausią įspūdį paliko Šv. Jono katedra, kurioje gidas Mindaugas puikiai pravedė ekskursiją. Mūsų šeima neapsiriko pasinaudojusi jo paslaugomis, Mindaugas nuspalvino mūsų kelionę ne tik informatyviu pasakojimu, bet ir smagiu pasiplaukiojimu laiveliais, atokiomis gamtos grožybėmis ir žinoma geriausiomis rekomendacijomis paskanauti išskirtinio skonio jūros gėrybių, neapolietiškų picų ar itališkų ledų! Rekomenduojame!

3. Natalija

Malta – puikus sprendimas, norintiems kelioms dienom ištrūkti iš kasdienybės ar šaltos žiemos, juolab, kad yra savaitgaliniai skrydžiai. Skridome su tikslu pažinti šitą šalį , todėl net nesvarstėme galimybės paimti gidą. Ir mums pasisekė. Mes suradome gidą Maltoje – Mindaugą. Jo dėka, tai buvo pilna neįkainojamų įspūdžių kelionė – pažintinė, istorinė, kulinarinė, relaksacinė. Jei dar nebuvote Maltoje, tai būtinai susiplanuokite ir nepamirškite pasiimti Mindaugo, tikrai nesigailesite. Parsivešite daug įspūdžių, teigiamų emocijų ir geros nuotaikos.

Parašyti atsiliepimą

Prašome pasirinkti datą

Teirautis informacijos

Susiję pasiūlymai

Gaukite naujausius pasiūlymus el. paštu